Natten går tunga fjät....

Idag är det lördag och inte vilken lördag som helst..... det är LUCIA! Det var så himla längesen jag var Lucia eller ens i ett Lucia tåg. Nästa år ska jag nog ordna ett eget lussetåg och då ska jag bara Lucia! Jag har kommit i en så himla go julstämning idag. Det ända som fattas är att ska skulle vart vitt ute, så mysigt! Annars kommer dagen bli förhållandevis lugn. PLUGG står på schemat, men det ska ändå bli ganska roligt. Ibland kan det vara mysigt och bara vara hemma och plocka fram böckerna och sedan känna sig så duktig som ansträngt sig så.


Prov i matte C på måndag

Kommentarer
Postat av: H

d ser myys ut, ja kommer snart med min lilla överraskning ;) <3

2008-12-13 @ 13:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0