Back on track

Jag hann aldrig skirva något när jag kom hem från gbg eftersom jag hade bokat buss biljetterna till Peace & Love  en dag förtidigt! Så det blev väldigt bråttom! Detta Peace & Love var det bästa hittils! Det slår till och med Arvikafestivalen förra året! Det var helt galet. Andra dagen hade vi lerbrottning och blev tagna av vakterna och var jättenära på att få avklippna band och bli utslängda. Campingdagarna var så himla bra! Jag, Hanna, Alex, Freddie och Louise var medlemmarna i vårat camp. Vi hade det så himla kul tillsammans. Det sämsta med hela festivalen var att The Kooks ställde in pga att Luke blev sjuk! Vi blev så himla ledsna. Sen det andra dåliga med festivalen var att det var kö till allt. Vi stod i kö 4 timmar innan vi fick upp vårat tält... Men men, det var ändå en sjukt grymt bra festival!!!
Den bästa konserten var Lykke Li och Håkan Hellström! Så grymt bra! Den som jag blev gladast över att se var Babyshambles och Pete Doherty! Jag vill verkligen bara tillbaks!!


Kommentarer
Postat av: Hallon

BÄST va d <3 synd för koooks att missa oss som publik och ja är gla att du boka biljetterna förtidigt ;) bästa va det och tillbax ska vi plupp ;) <3

2009-06-30 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0