För jag har tagit studenten!!!

Jag har varit sjukt dålig på att uppdaterat under min student. Men jag har haft askul och haft fult upp med andra saker. Iaf, i fredags tog jag studenten! Det var det roligaste jag gjort i mitt liv och jag vill bara leva om den dagen om och om igen! Fast kanske inte varje dag, då skulle det bli lite tjatigt, men absolut varannan dag! Dagen började med att Hanna och jag öppnade våra kuvert som vi skrev när vi gick i 6:an. Vi hade kollat på Cross Roads och där hade de grävt ner en låda med saker som symboliserade deras drömmar, fast Hanna och jag skrev brev till oss själva. Det var himla skoj att läsa dem! Sedan körde Frida oss till champange frukosten som var i Edsbergsparken. Super mysigt! Därefter begav vi oss mot skolan för att börja vår avslutning där min klass höll i underhållningen. Efter att vi fått våra betyg sprang vi ut ur skolan, för sista gången! Så himla skönt! Där möttes jag av min släkt och mitt bland alla männsikor står Freddie!?!? Jag blev så himla glad att han kom upp! Synd att Emma inte kunde hänga med, men vi får ta det en annan gång =) Jennifer, Hanna, Frida och jag hade hyrt en bil för hemresan, vilken resa må ja säga! Kalas hela vägen! Hanna hade gjort världens partyskiva så det var fullt ös i regnet! Väl hemma väntade mat! Mums! Senare på kvällen drog vi in till stan för att fira studenten, men det vart inte riktigt som vi tänkt oss. Alla var trötta så min klass och jag åkte hem till Matte.

På lörsdagen var det dags för Dublin Arrival Party med Wille och Dick! Dom kom hem från Irland över helgen och firade det med fest på Viktoria. Superkul! Ni får se bilder nu...

 
JAAAA!


Pappa, jag och mamma

 
Frida, Hanna, Jennifer, Jenny och Fanny! Hela tjejligan!!

 
Wille!!!!


Jag, Frida och Hanna!

Kommentarer
Postat av: hallon

underbart... minne för livet =) lördan va kul =D

2009-06-16 @ 21:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0