Ett steg närmre

Nu är äntligen matte c kursen klar! Gjorde nationella provet idag på morgonen och jag vill inte göra om det! Så jobbigt! Jag tycker det är mycket bättre och sitta och räkna för sig själv än att vara stressad på ett prov och få prestationsångest. Som tur är det över nu, men ska nog söka in till sommarmatte på KTH. Det kan nog bli kul! Igår kväll var jag och min klass på Operan i sthlm och kollade på baletten Ringaren i Notre-Dame. Alla dansare var jätteduktiga! Och orkestern spelade fint! Innan baletten började köpte vi med oss mat och satt i solen i Kungsträdgården som förberede för RIX fm festival. För mig blev det en cream cheese bagel och en latte från Espresso House. Så himla gott!

Kristin!

Kommentarer
Postat av: hanna

åhh d låter myys =D

2009-05-16 @ 12:37:14
Postat av: Kristin

haha sexig bild :D hej! läs min blog!

2009-06-06 @ 00:53:13
URL: http://kristinj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0