Heja Sverige!

Om ni inte redan kollar på 1:an så är det final i  Eurovision Song Contest ikväll! Sveriges Malena är klar för ikväll och jag håller tummarna för henne! Skulle vara kul med en final i Sverigen nästa år. Undra om vi bygger en ny arena då?! =) Efter jobbet idag skulle jag ta en powernap, som slutade i 1,5 timmars sömn istället för en halvt timmes sömn. Väcktes av mamma som kom inrusandes i mitt rum och sa "Frida! Frida! Det har börjat nu!" Jag blev helt paff, sen hörde jag från tv'n lite goa trummor och de var Israels bidrag, vad jag kommer ihåg var den bra annars gillar jag Portugals låt. Jag vet inte vad det är jag gjort men känner mig helt död! Skulle kunna sova en hel dag och ändå behöva sova mera känns det som. Ska fila lite på min uppsats om Indisk musik medans Eurovision håller på, sen blir det en god natts skönhetssömn!

Oj! Ukrainas bidrag är asballt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0