Måndag morgong

Idag är jag hemma från skolan. Vaknade upp och var helt igenteppt med förkylning, halsont och hosta och kände mig som ett vrak. Så jag bestämde mig för att plugga hemifrån, vilket fungerar mycket bättre för mig! Som tur är har jag mamma hemma som tar hand om mig och hon gjorde precis en latte till mig. Thank you! Nu gäller det bara att komma igång med plugget... sitter och söker lite på vad jag ska göra efter gymnasiet. Har haft flera olika idéer och det ända dom har gemensamt är att det blir ett sabbatsår. Sen vad det ska innehålla måste jag reda ut. Just nu vill jag jobba som bartender, gå en DJ kurs och sedan åka till Österrike och jobba i alperna. Hmm.. det är verkligen svårt att bestämma sig. Jag tar tag i det lite senare idag tror jag. Nu ska det skrivas en engelska uppsats! Wiie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0