På rätt väg

Idag är ett historiskt ögonblick... Jag är nu redo att flytta hemifrån. Det är sant! När jag kom hem från skolan alldeles nyss, så bestämde jag mig för att göra en latte, helt sjävl! Annars har alltid mamma gjort en åt mig eller så har jag köpt en. Men inte idag. Det roliga är att den blev jättegod! Jag kan inte påstå att jag är världsbäst på sjävla processen (det sprutade kaffe ett tag...) men med tanke på att jag inte hade någon som berättade hur man gjorde känner jag mig himla stolt! Det kanske blir en liten barista av mig iaf!

Kommentarer
Postat av: P

Den ser hiiimla god ut, kan du göra en till?

2009-05-07 @ 00:19:18
Postat av: E

Du har helt rätt - låter verkligen som att du är redo!

2009-05-08 @ 09:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0