Party sickan

Skivan i tisdag blev så himla lyckad! Den bästa skivan ever!! Bluemoon bar var jättefint och vi blev bjudna på god mat! Musiken var super och alla dansade! Precis så man vill att det ska vara! Jag blevg Party Sickan med min guldiga hatt! Jag sov inte mycket den natten... och sen var det skola dagen efter. Våran klass var den bästa på att vara där, vi var hela 8st! Sista lektionen fick jag verkligen kämpa för att hålla mig vaken, mina ögon var så trötta att man inte klarar av att hålla dom uppe, så tillslut fick ja hålla upp dom med händerna. Men jag vill verkligen gör om den kvällen. Så himla lyckad!


Jennie, Sickan, Fanny och Jenny


Hanna, Lousie och Tess


Jonna och André


Jennifer



Min kompanjor Vanheden


=)

Kommentarer
Postat av: jennifer

åååjag villtillbaka:D

vilka fina bilder du har tagit!

2009-05-14 @ 14:54:32
Postat av: hanna

bästa skivan ever <3 asniiice blev det =) vi måste byta bilder sen ;)

2009-05-14 @ 19:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0