Pomme verte, green apple

Bonjour mes amies!
Om jag kommer ihåg rätt från franskan så stavas det så. Skoladagen blev väldigt sen, kom hem för en timme sedan. Under denna dagen har jag kommit underfund med hur mycket plugga jag har kvar att göra! Jag och Hanna åker till Spanien den 20 maj och just den veckan ska alla inlämningar vara klara. För mig betyder det att mina ska vara inlämnade innan 20 maj. Det kommer bli stressigt! Utöver alla uppsatser så har jag nationella prov i matte c nästa fredag och det är dags att börja plugga nu! Sen får jag inte glömma mitt terminsprov i flöjt som antagligen kommer vara samma dag som jag kommer hem från Spanien... inte bra! Nu är mitt break slut, dags att sätta sig vid böckerna igen tillsammans med en kopps te och mentos gröna äpplen från New York!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0