Svea Skivgarde

Min valborg var helt dunderbra! Vi tre tjejer (Jennifer, Hanna och jag) tog planet till GBG och där möttes vi av Freddie och Deji. Vi stod och kollade på Chalmes Cortégen och njöt av solen. Jag blev verkligen jättesugen på att börja plugga när jag såg sista vagnen, Svea skivgarde. En kårkommitté på Chalmers som var så himla grym! Så om några år ser ni sökert mig där! Efter att cortégen var slut gick vi till Deji's lägenhet vid Avenyn och lyssnade på go musik. Efter mycket dans så gick vi vidare till BLVD där det blev drinkar tills det var dags för hemgång.
 
Dagen efter var inte lika kul... Hanna och jag vaknade upp med feber(?!). Så vi tog det lungt fram tills vi skulle in till gbg igen för att kolla in Stay Ali som spelade på Storan. Vi mötte upp Freddie och gick till Frank's där vi hälsade på Lisa som jobbade. Det slutade med årets första rabbarberpaj! Mums! Stay Ali konserten var grym! Vi dansade til nya bra låtar!


Hanna, Frida, Deji, Freddie och Jennifer

Svea Skivgarde

Kommentarer
Postat av: H

dundervalborg va det och drinkar dracks och febern kom =) men kul hade vi =)

2009-05-03 @ 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0