The Hills

Jag har verkligen haft väldens slappisdag! Så himla skönt, legat i sängen i stort sätt hela tiden. Gjorde mitt krya-på-mig spa och känner mig faktist lite piggare, så skola blir det imorgon. Kom på att jag har en kulturnyhets redovisning men det går säkert kanoners! Tänkte berätta lite om Chalmers Cortégen, eller så tar jag något helt annat, vi får se.

Gurre purre, så snäll som han är, åkte och köpte sallad till mig från Valvet. Så gott! Testade en ny dressing med mango smak. Jag trodde inte det skulle vara gott men jag hade fel. En jättebra kombination med nudlarna! Gud jag blir lite hungrig när jag pratar om det, haha. Nu ska ja somna till The Hills! Natti 

Kommentarer
Postat av: Hanna

åhh finally har du satt igång, nu kan ja ha nån att prata med om det... kanske borde se om det ahaha =) åhh valvetsallad vill ja oxåååå haaa !!! =)

2009-05-06 @ 17:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0