Kristall vatten

Bara så ni vet så badade jag i atlanten i morse! Och det var jätteskönt och jag vill inte alls vara i Sverige nu även fast jag råkar vara det. Våran resa har varit undebar och jag önskar att jag kunde spola tillbaks tiden en vecka och börja om allt igen! När jag satte mig på planet dit så försvann all stress och oro inför studenten. Jag kunde verkligen inte tänka på det och om jag gjorde det en kort stund var det bara vadå stundenten? Vadå har vi plugg? Så kändes de hela tiden förutom när jag satte mig på planet hem. Jag fick världens klump i magen och tänkte bara på allt som måste göras. Sen tänkte jag, det får gå som de går, jag kan åka tillbaka till Gran canaria efter allt och bara bada och sola så löser sig allt. Vem vet, det kanske blir så.

Kommentarer
Postat av: hallon

åhh jaa imorse tänkte ja tillbaka va vi gjordfe igår och alla dagar fyfaaan =/ asså ja vill bara tillbax och slippa all stress och oro =(

2009-05-28 @ 12:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0