S


Lite shopping gör en verkligen på bättre humör! När jag kom in till stan gick jag direkt och köpte en latte på Espresso House och ringde pappa för lite catch up. Sedan fick jag avbryta vårat samtal eftersom jag av omringad av skor! Det var en jättesnäll tant på Nilson i Feet first. Hon gjorde verkligen allt för att hitta ett par 35:or till mig som passade perfekt. Det vart tillslut ett par från Replay. Efter det var jag på topp och sprang runt i fler affärer tills skolan började. Resultatet blev en tröja från Gina Tricot och en klänning/tunika från Oasis. Jag köpte också ett par örhängen från SNÖ by Sweden, superfina! 

Örhängen frpn SNÖ


Skor från Replay

Kommentarer
Postat av: P

himla snyggt alltihopa!!!

2009-05-18 @ 19:02:00
Postat av: hanna

haha ja tog oxå en latte och tröjan vet vi ju haha :P superfint, vi kommer ta gran canaria med storm haha ;P

2009-05-18 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0