Äntligen sol!!

Åh! När jag vaknade imorse så sken solen vilket den inte har gjort på flera veckor. Man märker verkligen att man behöver solen för att få energi. Så jag tog på mig varma kläder och gick en härlig höstpromenad med solen i ögonen! Efter halva promenixen så kommer stora mörka moln och nu är det mulet igen... Men vi fick lite sol iaf. Idag ska jag tillbaka till jobbet för jag har ingen feber längre vilket är skönt, bara lite snuvig.

Igår bokade jag in massor av träning i min kalender för november månad. Måste verkligen komma igång på riktigt nu. Kom på en smart lite idé att om jag skriver in det i kalendern med bläck så måste jag göra det som står, annars måste jag stryka över eftersom det inte går att sudda bort och då blir det fult och kladdigt i min lille kalender. Hoppas att detta kommer att fungera, det ska fungera!

DU ÄR LIKA LITEN SOM EN BJÖRN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0