Vita byxor

Yeeah! Har kollat in SOS GUTE. Haha! Förra veckan så kom en så himla klockren kommentar. Det var filmat från stockholms veckan och polisen hade fått ett larm om ett bråk och dom åkte dit. När dom kom fram så sa dom till alla att sätta sig ner på gräset. Men en liten schteeekare vägrade. Polisen sa nu sätter du dig ner! Han svarade nej jag vägrar sätta mig på mina vita byxor! Sen tryckte polisen ner honom iaf och han vek fort upp sina vita knickers så han stod på sina knän. Haha! Jag skratta så himla mycket! Jag skulle inte heller vilja sätta mig ner i gräset med mina vita byxor men när det är polis och grejjer som säger åt en borde man nog göra som dom säger och inte tänka på sitt ego. Well, well, det var shit kul när jag såg på det. Go brats! Så nu till Sigtuna nyheten... den är inte stor men jag visste iaf inte om det. Vi har ju lite "kändis"-barn bland oss här i Siggis. Haha nu har jag forskat lite efter att ha sett efter tio imorse med Andreas Carlsson (Idol juryn). Där berättade han att han hade en son som gick i skola i Sigtuna. Hmm.. tänkte jag och tankarna kom genast in på sshl. Sen googlade jag lite och såg att han har barnet tillsammans med Hannah Graaf. Jag vet ju att Magdalena Graaf bor här men tydligen gör hennes syster det också. Hannah och Andreas son är 7 år och heter William. Vet egentligen inte alls varför jag skriver detta men nu vet ni iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0