Galen Hanna

Skatan var hur rolig som helst igår! Vi hade verkligen inga förväntningar och vi skratta hela tiden. Den rekommenderar jag verkligen! Innan vi tog över Rival åt vi en välförtjänt sushi. Kickan tipsade oss om ett jättemysigt ställe bakom NK. Det var hur mysigt som helst! Kommer dock inte ihåg vad det hette. Vi fick in sushi bitarna på en planka!


På vägen hem köpte vi en Chailatte och mumsa på en cocosboll. Nu kan det låta som att det ända Hanna och jag gör tillsammans är att äta, och det är sant. Det var en händelserik väg hem. Vi tajmade en 75.a så vi inte skulle behöva gå så långt... När vi kommer över bron till Sigtuna så dör helt plötsligt bussen. Busschaffisen försöker inte starta bussen igen utan vänder sig lungt om och säger på brytande svenska: Jag tror det är bränslestopp. Alla ba what?! 2 tanter framför mig börjar tjafsa med han och det slutar med att han beställer en ny buss till dom. Hanna och jag väjler att gå hem till mig för det går fortare. När vi går förbi hans hytt hör vi från bussradion att de inte kan skicka en buss nu för det har ingen personal inne. Haha! Undra hur glada tanterna blev? Nu ska jag och Hanna äta frukost! Äta! Äta!

Kommentarer
Postat av: Hallon

galen kväll var de och ikväll ska vi ha kul igen för då e de dags för nya äventyr hah =)

2009-10-17 @ 15:30:08
Postat av: Plupp

KLART som fan vi ska!

2009-10-17 @ 18:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0