Halloween

Oh yes! Det är i år igen. Jag har dubbelcheckat och det stämmer. Skräck och puma blir halloween och den helgen har helt plötsligt blivit nutid och snart blir den dåtid tills den blir framtid och sen nutid igen. Om man hade varit snabb nog att köpa biljetter så skulle man gått på Röysopp på Berns ikväll. Jag kan tänka mig hur stämningen kommer vara där. Kommer ihåg hur det var på Wow och det var galet.



Hallon and me hade det roligt igår på Make up store. När vi klev in i butiken bjöds det på ryskadrinkar och snittar. Precis vad vi behövde! Det var tävlingar, inspirations sminkningar och jag köpte för mycket som vanligt. Inte bra. I slutet av kvällen blev Hanna och jag lite trötta och började skämta hela tiden. Vi köpte en juice på Espresso House och sen gick vi till Pocket shop där vi hittade en tant som diggade intensivt till musiken. På tåget hem läste vi högt små kylskåps intervjuer ur tidningen people. En Oskar hade alltid soltorkade tomater och oliver i sitt kylskåp. Låter som en grabb för våran trio.

Kommentarer
Postat av: Hallon

oskar ska vi finna =) härlig kväll va de och när man lyssnar på Röyksopp så får man wowminnen må ja säga ;)

2009-11-02 @ 10:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0