Helg

Denna helgen har vart skoj. Igår tog Hanna och jag varandra i kragen och tog oss tid till ett besök på ACE. Challe spelade där och han var grym! Vi saknade dock vår gubbe, men det kommer fler tåg. Iaf... ibland när jag och Hanna är ute och röjer så får vi lite ryck när vi dansar och dansar överdrivet fult och driver med de flesta. Detta leder oftast till att vi inte har några som dansar nära oss utan det är en tom fläck runt om oss. Det är skoj. Så gjorde vi igår. Kvällen blev jättelyckad tills vi skulle ta nattbussen hem och vi somnade och vaknade upp på Arlanda (?!) bussen går inte dit i vanliga fall, men tydligen gjorde den det igår. Busschaffisen erbjuder oss skjuts till Rotebro för att ta pendeln tillbaka till Märsta som vi är fem minuter ifrån, men han orkade inte köra den vägen. Sen fick vi vänta 10 minuter för att han skulle matcha sina tider. det resulterade i att vi missade tåget i Rotebro så vi tog en taxi hem... Vi landade hemma hos Hanna halv 7 och jag har jobbat hela dagen så jag är lagom pigg nu =)

Nu börjar nya Gossip Girl!!!! Jag ska ta en valvet sallad och krypa upp i soffan och njuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0