het som snö

Både igår och idag har det snöat. Idag var första gången jag såg det med egna ögon! Det var stora fluffiga flingor som kom ner till jorden, precis sånna man vill ha på julafton. Men dom kommer nu i mitten av oktober. Yes! Måndagens inspirations kväll på Make up store blev inte som vi tänkte oss. Hanna och jag kom in till stan lite tidigare än Jennifer och vi satte oss på Espresso House på Östermalmstorgs t-bana och väntade in Jennifer. Klockan 18:13 ringer min telefon och det är från Make up store... Såklart har vi tagit fel på tiden och vi skulle egentligen redan vart där. Sen kom Jennifer och vi tänkte shit va mysigt me bio! Det blev ingen bio för det går typ inga bra filmer på måndagar tydligen. Lite trist. Men vi höll humöret uppe och gick med bestämda flummiga steg till Åhlens. Vi gick raka vägen upp till herravdelningen och satte kurs mot parfymer... Vi hade så himla skoj. Hittade några riktiga guldkorn och några som vi avrekommenderar från allmänheten. Efter lite skratt fortsatte vi vår runda på åhlens, det slutade med en urgullig plånbok som vi alla tre köpte för att ha på krogen. Tack tjejer för att ni övertalade mig att köpa ;) Vi köpte godis och lekte på tåget hem. Ännu en helt vanlig planerad kväll för oss som aldrig blir som vi planerat. <3

Kommentarer
Postat av: Hallon

de va en mysig kväll må ja säga =) ja älskar plånkan, kollar på den hela tiden haha =)

2009-10-14 @ 13:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0