Motivation No. 5

Åh idag är jag så himla glad! Det är en klarblå himel med en härlig höstsol och min första lediga dag på 10 dagar och imon börjar ett 13-dagar pass. Det kommer vara såhär framöver och jag vet inte riktigt hur jag ska klara detta men jag har gett mig tusan på att inte ge upp! Tjej med motivation här va! Har kommit på ett litet motivations schema så jag inte ska känna att jag bara jobbar hela tiden. Lördag och lilllördag (onsdag) som mina spa-dagar där jag har lite egentid med scrub, ansiktsmask, hårinpackning, varmt bad och manikyr. Sen har jag träningsdagar när jag slutar tidigt eller börjar sent. Träningen gör ju att man känner sig piggare och orkar mer. Varje vecka ska jag avsätta tid för kompisar och umgås och göra roliga saker som bio, shoppingturer eller bara mysiga hemmakvällar med skvaller, te och film! För att inte bli allt för osocial så ska jag försöka köra på några utgångar i månaden. Kommer inte orka varje vecka men målet är en till två gånger i månaden, beror på hur pigg jag känner mig. Sen ska jag planera in lite semester trippar till Göteborg, alperna, New York och Gotland under hösten och den kommande våren. Det känns himla bra faktist!


Kommentarer
Postat av: Hallon

låter toppengreat pluppis ;)

2009-10-06 @ 13:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0