festivalsommar

Jag tror jag kommer gå under! Mitt spotify har avinstallerat sig själv och jag kan inte installera det igen! Varför händer detta mig?!?! Jag måste ha min musik nu!!! Hjälp mig någon!

Igår klickade jag iaf in på alla festivaler som kommer i sommar... Jag blir alltid lika stressad varje år jag ska välja vilka jag vill gå på. Redan nu vill jag åka till alla festivaler. Tänk hur det kommer bli när alla band har släppts. Det är svårt, för man vill gå på dom festivalerna med bäst artister samtidigt som man vill gå på dom man gått på innan eftersom de har vart så kul. Men ett som är säkert är iaf Way out west, Hanna och jag ska gå på wow tills vi dör. Tänk när ni ser oss där med våra rullatorer. Sen ska jag åka dit min man kommer, Luke Pritchard. Så vi får se vart han leder mig.

Nu tror jag att min dator tänker ge upp.


Kommentarer
Postat av: Hallon

WOW forevah =)<3 japp hoppas luken kommer till någon i sommar i alla fall :P =) vore asniice =)

2010-01-28 @ 21:36:24
URL: http://hannayoung.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha hoppas jag me! Wow <3

2010-01-29 @ 13:33:04
URL: http://fridano5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0