minus 20

Jag är på sååå dåligt humör. Missade bussen efter jobbet och åkte den långa bussen hem. Fick gå i en kvart i 20 minusgrader och jag höll på att dö. Mina tår var som isklumpar och jag kände inte mina ben eller min näsa samtidigt som jag fick gå runt med världens jobbigaste väska. När jag kommer hem kunde jag nästan inte ta av mina kläderna för jag hade så ont i händerna och min näsa var vit på toppen och benen var alldeles röda. Trodde jag kom in i värmen men det var bara 17 grader hemma! På allt är jag mer än övertrött. Har tagit fram the BIG te kopp och hällt grand hôtel te för att få upp både värmen och humöret.

Kommentarer
Postat av: hallon

stackare... lilla pluppiiis ;)

2010-01-05 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0