shopping

Nu är jag äntligen hemma igen. Gick runt i stan och letade efter kläder. Hittade ett par leggins, en snygg tröja med puff-ärm och ett snyggt halsband. Efter shoppingen gick jag till saluhallen på östermalm och köpte sallad. Så himla god! Dom hade som i Sigtuna att man själv kan välja och vraka vad man vill ha i. Först fick man välja mellan pasta, bulgur och couscous. Sedan kött eller fisk och efter det 3 tillbehör. Utöver dessa 5 val fick man sallad,tomat, paprika och gurka. Själv valde jag pasta, tonfisk, avokade, soltorkade tomater (av mini tomater) och fetaost blandat med örter. Mums!

Kommentarer
Postat av: Hanna

åhh sån sallad vill ja testa de får vi göra! ;)

2010-01-13 @ 17:53:36
Postat av: JENNiFER

i like it! :D

haha, btw, så såg jag dig när du övningskörde imorse hehehehe. du var ju nästan hemma hos mig ;D

2010-01-13 @ 18:32:11
URL: http://iennifear.blogg.se/
Postat av: Frida

hahahahah! ja trodde att jag åg dig med, men va lite osäker ;) hahaha

2010-01-15 @ 09:29:26
URL: http://fridano5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0