Hajskräck!

Igår grillade jag med Hannas familj och Kickan och hennes kille. Kul var det, ända tills Ted säger att det finns vithajar i medelhavet. Jag hade inte alls tänkt på det! Så det första jag gjorde idag var att googla på vithaj. Skit asså det ser inte bra ut. Hittade ett forum där dom snackade om vithajen i medelhavet och att den attackerat människor och en av dom största hajarna har dom fångat i medelhavet. Det blir inte bättre heller. Jag läser vidare och ser att vithajen trivs bäst längs Italiens kust. Bra, tänkte jag som tänkte att Korsika låg vid frankrike och spanien. Men nej, så ligger ju den där jävla ön alldeles intill Italien. Perfekt, nu kommer jag inte våga bada. Dum som jag är har jag suttit och kollat massa hajattackfilmer på youtube.

Om nån minut drar Hanna och jag på roadtrip till Hälsingland och hälsar på Moa. Är så grymt hungrig så ska köpa med mig en sallad från valvet och äta på vägen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha på något forum.... HAHAHAH =D

2010-07-06 @ 10:12:22
URL: http://hannayoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0