Highway man

Jag är hemkommen från årets bästa festival. Sitter och lyssnar på Hoffmaestro och blir lite halvsentimental när jag tänker tillbaks på imorse när vi vaknade i det 40 gradiga tältet helt blöta av svett och fort som satan försökte hasa sig ut i den friska luften som nästan var lika varm som den i tältet. Alla ölburkar och matrester som ligger utspridda runt om på campingen, den äckliga lukten som blir när öl, lera och kiss blandas och alla människor som får dom konstigaste idéerna som i stunden verkar vara dom bästa. Men ingen bryr sig för det är festival. Welliewell, mitt i festivalkaoset lyckade jag få ett jobb på Korsika. Åker om 3 veckor den 24 juli och ska jobba som servitris på ett Langley hotell. Kommer bli fett, men just nu har jag lite resångest. Det bästa hade varit att alla bara kunde flytta med så jag slipper säga hej då. Fast jag kommer ju tillbaks så det kommer säkert ordna sig. Nu gäller det bara att hinna med allt innan jag kilar iväg till Korsika. Måste åkte till gbg och hinna träffa mamma och pappa, resa till hälsingland med Hanna, jobba på arvikafestivalen, säga hej då till alla vänner och mormor, farmor och min lilla Gurre purre. Skit, känns jättejobbigt just nu. Men beror säkert på min övertrötthet från veckan. Bilder kommer imorgon, nu ska jag till Hanna och grilla. Peace out!

Kommentarer
Postat av: Hanna

åhh va kuul vi hade =D ja kommer sakna dig sååå ;)

2010-07-04 @ 18:01:35
URL: http://hannayoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0