slow it down

Den tropiska värmen har anlänt. Den har iofs varit här länge men det är ganska skönt att den har velat stanna. Jag har precis snott lite nyponros från skogen. Ska försöka få dom att rota sig så jag kan plantera dom på Carib terrassen. Återstår att se om jag har några gröna fingrar. I torsdag natt kom Hanna och jag hem från Hälsingland. Vi har haft de jättemysigt med utflykter, fika, sol och bad. Bland annat stannade vi en sväng på Lill-babs café och tog en sommarebakelse och hallonsoda och lekte med djuren. Sista dagen åkte vi upp till Moas stuga. Där var det hur fint som helst. Vi badade, spelade kort och åt mat. Bilder kommer imogorn. Ikväll är det inflyttningsfest hos Håkan och efter de blir det antagligen utgång till Sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0