Tisdag

Jag befinner mig på västkusten och igår tog vi en tur med segelbåten. Gurre och jag tog gummibåten och vi ägde segelbåten. Gurre har köpte en ny motor till den. Så nu slipper vi snigelfarts 2 hästarn och åker nu mera i med en 4 hästare där bak. Det roligaste är när man åker själv. Planar som utav bara satan och fort gåre. 14 knop om man frågar Gustav. Igår kväll om regnet och åskan. Härligt, regnar lite idag med och tänkte ha en mysdag och ta igen alla serier jag missat på internet fast nu blev jag lite badsugen iaf. Det är ju fortfarande sjukt varmt! Får se om jag tar mig ett dopp.


Kommentarer
Postat av: Hanna

åhh låter myys, och kul med båten =) här är de fortfarande svvviiiiiinvarmt =/

2010-07-13 @ 13:46:06
URL: http://hannayoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0