myslördag

Det har regnat och blåst storm idag. En riktigt ruggig dag så vad passar bättre än en film kväll hemma i soffan med en latte, jordgubbstårta och brownie? Jag är lätt på! Just nu hoppas jag på regnväder fram till onsdag när jag slutar med min penicillinkur. Mamma skrämde mig med att om man solade när man åt penicillin kunde man få fula fläckar i ansiktet. Så regn till onsdag! Sen får det gärna bli sol och varmt! HAHA! Kollade in smhi nu för prognosen i veckan och gissa vem som hade rätt?? Dom har iofs alltid fel men man kan ju hoppas iaf. Om dom nu skulle ha rätt så tippsar jag om världens bästa regnlåt! Håkan Hellström - Jag vill ha allting


Kommentarer
Postat av: Hanna

mys och gott de låter ;) ring mig när du kommer hem imon=D

2010-06-12 @ 23:45:25
URL: http://hannayoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0