P&L 2010, NU KÖR VI BRUDAR!!!!

Jag svättas som en gris! Det är så sjukt varmt! Har gått runt i bikini hela dagen och tänkte precis sätta mig på altanen och sola lite efter allt packande för P&L imon. Jag hann inte ens sätta mig förrän värmesvetten satte igång. 33 grader, iofs i solen men det fläktar inget heller på vår altan så jag satt kanske 10 minuter max sen pallade jag inte mer. Då var klockan ändå 4. Nu kommer Hanna snart och vi ska in till Jeanette och hämtat tältet så vi har någonstans att sova i Borlänge. Igår var det lite smått panikartat på tältfronten. Lousie har vårt gemensamma tält hos sin pappa i Siggis och det skulle vi egentligen hämtat idag, men Lollan är i Malmö och hennes pappa bortrest så vi skulle inte komma åt tältet. Det jobbiga var att jag haft pappas tält i ett år här i Siggis, såklart tänkte jag vara duktig och lämna tillbaka det nu när jag var nere i gbg. Just typiskt. Så nu tar vi vår Guadeloupe kompis Jeanettes tält istället. Hon kommer inte till Borlänge förrän på onsdag så vi måste hämta det ikväll annars får vi sova under stjärnorna. Är så grymt taggat att det inte är sant! Detta år kommer bli likt första året vi var där. Då sprang vi mellan alla spelningarna och hann knappt se klart en konsert förrän nästa var på gång. En helig konsert detta år är Kooks. Vi ska stå längst fram och inget kommer stoppa oss! Ska försöka använda min flashiga mobil och ladda upp lite bilder. Ni som inte ska dit kommer missa något, detta år kommer bli grymt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ty taggade vi är för vi är sär, imon bär det av och vi missar vårt trav ;)

2010-06-29 @ 00:31:13
URL: http://hannayoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0