DIOR makes me happy

ÅÅÅH!! Jag är så himla irriterad idag. Usch. Det är de jobbigste jag vet att gå runt och vara sur istället för glad. När jag kommer på de blir jag ännu mer irriterad på att jag inte är glad och jag blir bara surare. Men idag är det faktist helt ok att vara sur. Har typ sovit 5 timmar (de kan låta mkt, men de räckte inte idag) när jag kom till jobbet var jag typ klar med allt så det kändes onödigt att jag ens åkte dit idag. Sen måste jag upp till sthlm i helgen och jobba och det är det som jag är mest irriterad över. GAAHHH! Jag fick iaf sluta tidigare idag och när jag puttra hem i BWM'n som jag nu tagit över av pappa (dream on!) kom jag att tänka på mina presenter jag fick igår när pappa och Eliza kom hem från England. Min favvis Ferrero Rocher choklad och Dior face remover. Då vart allt mkt bättre och med tanke på att hallonet kommer om några timmar också gör allt nästan toppen bra! Om man räknar bort att jag måste till sthlm i helgen. Suck. Aja nu ska jag gå och leka med min nya vän Dior och sen blir det ut i solen och soooola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0