I'm in Miami Bitch

Värmen har anlänt och jag har haft konstant värmesvett hela dagen! Medans andra varit klädda för sommaren noll10 har jag vart klädd för vinter-OS känns det som. Har även jobbat på Albo idag och konstaterat att min så kallade förkylning inte är en förkylning utan allergi. Trodde att jag skulle slippa det iår (önsketänkande) och idag har den verkligen brutit ut. Mina ögon är som 2 tennisbollar och näsan bara rinner. Najs! Måste bara säga världens mest irriterande grej. Jag är ju lite efter med Glamorama men igår kom jag till det avsnittet där tjejerna röjer som dj's på PUSH och rådiggar till mgmt-kids och tror att dom är asballa. Det är så jäkla töntigt. Om det hade varit för 2 år sen och Michaela Forni inte att gjort den där stureplans handen så hade det varit okej. Var bara tvungen att få ur mig de så tack för att ni lyssnade, nu ska jag hyra film på tv'n och gosa ner mig i soffan och frossa i ost och fikon!


Kommentarer
Postat av: Hanna

stackare! värmesvett och allergi på en gång :O =/ haha ja veet det är det mest irriterande i hela serien! annars är den faan bra hah =D

2010-05-19 @ 21:02:29
URL: http://hannayoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0