Om jag gärna spelar mespop varje kväll

Well, well nu har jag äntligen fått upp bilderna från valborg. Asså jag kan inte besksriva hur kul vi hade det. Man kan säga att det var den bästa valborg ever och att vi alltid kommer hänga i Uppsala på valborg i framtiden och nästa år har vi förhoppningsvis kårlegg också. I helgen hann jag med att jobba också hur jag nu lyckades orka med det. Vi kom hem 5 i söndags morse och jag skulle upp 7 och köra till lagret i Vallentuna. Lyckat! Så jag fick ringa mamma och be henne köra mig istället. Lagret var stort och fint. Såg ut som ett växthus fast med massor av vagnar med blommor på. Jag fick också se vart dom gör alla våra fördiga buntar och buketter vi beställer in. Härligt det låter va. Idag har jag också jobbat. Men imorgon ska jag ta tag i mitt liv och göra allt jag inte har hunnit med sen jag kom hem för en vecka sedan. Först ska jag göra en kopp te, lyssna på denna låten och läsa en bok. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0