raggnings tips

Idag har jag varit värsta curlingmorsan. Skjutsat runt som en tok, först Gurre till tåget för han missade bussen imorse. Sen mamma till arlanda och sen hem och få i mig lite frukost. Sen till Danderyd för att hämta Gurre och åka till en jäkla moppebutik och vänta i en halvtimme på ingenting. Nu är jag hemma och ska snart skjutsa mig själv till jobbet och sen hämta mamma på arlanda. Jag kommer nog aldrig mer fråga mamma om skjuts! Egentligen hade jag planerat in hela dagen redan och jag hade massor av saker som skulle fixas men allt går inte som tänkt ibland kan man ju säga. Det kommer säkert regna i helgen också bara för att jag är ledig. Positiva klubben här va!

Haha! Gurre och jag tog en sväng om McDrive i sollentuna. Man vet aldrig vad som kommer hända i nästa lucka kan jag säga. En grabb skulle ge oss maten och börja fråga en massa varför Gurre inte hade något körkort och att jag fick köra och grejer. Sen fick han reda på att vi var syskon. Haha, då luta han sig lite tillbaka och fråga om vi skulle ta en fika nån gång senare. Jag ba eeey broschan, skulle inte tro de va. Så om ni letar ragg, åk till McDolnalds i Sollentuna och kör drivein. Skämt å sido, Gurre och jag börja gapskratta när vi körde därifrån. Ha en härlig dag hörrni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0