tordags mingel

Imorse åkte jag till Hanna och åt frukost och kollade film. Mysigt värre. Filmen hette Dumpa honom och var verkligen rolig. Man känner verkligen igen sig själv när man ser den. Hur vi tjejer alltid överanalyserar allt som en kille gör och försöker oftast vända det till något positivt bara för att vi hoppas. Men egentligen är det så himla uppenbart, haha. Den ska ni se om ni inte redan sett den! Kom lite senare från Hanna än vad jag tänkte mig och märkte när jag kom halvvägs hem att oljelampan lös. Jag ba shit och stannade och ringde pappa. Vi har ju fått lära oss på trafikskolan att om oljelampan lyser så är det inte så jättebra. När jag var påväg till macken så slockna lampan och jag kunde köra hem, yes! Hoppas bara den inte lyser när jag ska till jobbet. Tror ni inte att våran espresso maskin går sönder när jag ska göra en latte sen när jag kommer hem. Hoppas att mamma kan laga den! Annars ligger jag risigt till.

Nu pumpar jag Those dancing days i mina högtalare och tänker att jag är på vårat hotellrum på Guadeoupe och röjer innan vi ska till middagen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha såsantsåsant med filmen ;) åhhh jag vill sååå tillbax till Guadeloupe! jagvilvilvilvill =) så om ett år åker vi tillbax tycker jag! ;)

2010-05-06 @ 20:38:12
URL: http://hannayoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0