Leopard.


Imorse vaknade jag ur min koma som härjade igår. Låg verkligen i sängen hela dagen. Skönt! Sen åkte jag in till stan och köpte kanske den snyggaste bikinin jag har ägtt. Det var kärlek vid första ögonkastet kan jag säga och den kommer jag bo i hela sommaren. Sen bar det av mot Qvi si för ansiktsbehandling. Så himla skönt! Jag blev nerbäddad i en säng som var uppvärmd (det låter lite konstigt kanske men de var en värmedyna saom värmt upp den iaf) och kura ner mig i ett duntäcke. Redan där höll jag på att somna. Sen färgade hon mina ögonfransar och bryn och därefter ansiktsscrub, porrengöring, massage och mask. När jag gick därifrån var jag helt borta, precis som nån väkt en när man sover som djupast. Men jag rekommenderar det verkligen!








Kommentarer
Postat av: Hanna

den är såå fiin =)

2010-05-11 @ 20:24:11
URL: http://hannayoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0