Razz

Tomorrow kommer äntligen min andra hälft hit till gbg! Som jag har längtat efter den tösen och som vi kommer leva livet! Idag vid lunch var jag på arbetsintervju inne i gbg. Fett skoj, tror nog att det gick bra också men bara för att jag säger så nu kommer det säkert gå åt skogen, så därför håller vi tummarna för mig så det går bra. Yes! Sen åkte jag en sväng om jobbet för att fixa det sista. Därefter gick Emma, Freddie och jag till en park och kollade in Aranäs studenterna som skulle ha sin bal ikväll. Alla hade så fina klänningar och håruppsättningar. Ångrar så himla mycket att våran skola inte hade någon bal! Det är ju de man längtar efter att få göra när man tar studenten, iaf jag. Ack o ve, jag tror jag behöver te. Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja längtar må ja säga =) hoppas baara allt löser sig! ;)

2010-05-26 @ 00:55:36
URL: http://hannayoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0