västra frölunda


Jag har köpt världens mysigaste filt ever! Den är lurvig på ena sidan och filtig på andra, perfekt att mysa ner sig med i soffan. Imorse satt jag med min filt och åt frukost tillsammans med Glamorama som jag äntligen kan titta på nu när jag är hos pappa med snabbt internet. Ska snart ta bilen till frölunda och lämna in ett segel på lagning och sen vidare in till gbg för att ta en shopping och fika med Lousie, men först ut och sno några solstrålar för att bättra på brännan. See ya!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

åhh va myys det låter! Filten vill ja ha och jag saknar dig min pluppis! Vi ses snaart =D <3

2010-05-18 @ 21:44:10
URL: http://hannayoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0